ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Υπάρχει φυσικό καταστημα Best-Buys?

Ναι! Υπάρχει φυσικό κατάστημα Best-Buys. Προς το παρόν μόνο στην Ρόδο στην οδό Βενετοκλέων 79. Ελπίζουμε κάποτε να είμαστε κοντά σας με περισσότερα καταστήματα.

Μπορώ να λαμβάνω στο email μου πληροφορίες με τα τελευταία νέα και προσφορές του best-buys.gr?

Ναι! Απλά κάνοντας εγγραφή στο “Newsletter” θα λαμβάνετε πληροφορίες για τα τελευταία νέα και τις προσφορές του best-buys.gr

Μπορώ να σταματήσω να λαμβάνω το Newsletter του best-buys.gr?

Ναι! Η διαδικασία είναι πολύ απλή. Βρείτε ένα οποιοδήποτε “Newsletter” μας και πατήστε One-click Unsubscribe ή ενημερώστε μας με σχετικό email.

Πώς θα ανακτήσω τον κωδικό πρόσβασης αν τον έχω ξεχάσει?

Αν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης, μπορείτε να τον ανακτήσετε στην ενότητα “Σύνδεση”. Συμπληρώνετε το E-MAIL και πατάτε “Ξέχασα τον κωδικό μου”. Θα λάβετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με το νέο σας κωδικό πρόσβασης.

Πώς μπορώ να βεβαιωθώ ότι έχω πραγματοποιήσει σωστά την αγορά μου?

Αφού πραγματοποιήσετε τη παραγγελία σας, θα λάβετε εντός μίας ώρας ένα email επιβεβαίωσης. Εάν δεν το λάβετε, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.

Μπορώ να αφαιρέσω/ακυρώσω κάποιο προϊόν της παραγγελίας μου?

Ναι! Από το καλάθι αγορών θα μπορείτε να αφαιρέσετε τα προϊόντα, που δεν επιθυμείτε υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία. Εάν την έχετε ολοκληρώσει, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.

Μπορώ να ακυρώσω τη παραγγελία μου?

Ναι! Μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας, αποστέλλοντας email με τον κωδικό παραγγελίας ή επικοινωνώντας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.

Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο ελαττωματικό προϊόν?

To best-buys.gr πουλάει μόνο προϊόντα σε άψογη κατάσταση, για το λόγο αυτό, αν κατ’ εξαίρεση, παραλάβετε προϊόν με κάποιο ελάττωμα, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.

Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο εσφαλμένο προϊόν?

Σε περίπτωση που, από λάθος, παραλάβετε κάποιο προϊόν που δεν έχετε παραγγείλει, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.

Πως ξέρω ότι τα προϊόντα είναι αυθεντικά?

Όλα τα προϊόντα στο ηλεκτρονικό κατάστημα BEST-BUYS.GR είναι 100% αυθεντικά, γνήσια και τα προμηθευόμαστε από αξιόπιστες εταιρείες στην Ευρώπη. Οι συσκευασίες τους είναι οι γνήσιες, αρχικές συσκευασίες των κατασκευαστριών εταιριών. Σε κάθε περίπτωση το ηλεκτρονικό μας κατάστημα www.best-buys.gr εγγυάται την γνησιώτητα των προϊόντων.

ΠΩΣ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤE - ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Βήματα διαδικτυακής παραγγελίας:

Επιλέξτε ένα τμήμα (Παπούτσια, Ρούχα, Αξεσουάρ, Γυναικεία, Ανδρικά, Παιδικά, Προσφορές, Brands) και κατόπιν το είδος του προϊόντος. Δείτε το προϊόν/τα που σας ενδιαφέρουν. Με ένα κλικ μπορείτε να μεγεθύνετε τη φωτογραφία για να δείτε κάθε λεπτομέρεια, τη σύνθεση, τα διαθέσιμα μεγέθη, τον κωδικό αναφοράς και την τιμή. Επιλέξτε ένα προϊόν, μέγεθος, χρώμα και προσθέστε το είδος στο καλάθι. Προχωρήστε στη πληρωμή ή συνεχίστε τις αγορές και βρείτε ένα άλλο προϊόν ίδιου ή άλλου είδους, ίδιας ή χαμηλότερης τιμής και προσθέστε το στο καλάθι. Προχωρήστε με ασφάλεια στη παραγγελία, είτε δημιουργώντας ηλεκτρονικό λογαριασμό είτε πραγματοποιώντας γρήγορη παραγγελία ως επισκέπτης. Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής: Αντικαταβολή, Πιστωτική Κάρτα, PayPal, Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό. Ολοκληρώστε την παραγγελία. Θα λάβετε ένα email που θα επιβεβαιώνει την παραγγελία σας.

Σημείωση προσφοράς (1+1 Δώρο): Από την κατηγορία προσφοράς (1+1) δεν υπάρχει δέσμευση, οπότε μπορείτε να διαλέξετε για δώρο ότι θέλετε εσείς (ρούχο ή παπούτσι) αρκεί να είναι από την ίδια κατηγορία προσφοράς όπως εδώ την (1+1).
Παράδειγμα: Βάλτε στο καλάθι ένα προϊόν (παπούτσι ή ρούχο) από την κατηγορία (1+1) και μετά επιστρέψτε στην ίδια κατηγορία (1+1) για να διαλέξετε το δώρο σας. Διαλέξτε ότι προϊόν θέλετε εσείς, ρούχο ή παπούτσι και όποιο σχέδιο θέλετε εσείς ίδιας αξίας ή χαμηλότερης. Στο καλάθι θα δείτε την αφαίρεση του δώρου με την χαμηλότερη τιμή.

Σημείωση προσφοράς (2+1 Δώρο): Ισχύει το ίδιο όπως με την κατηγορία (1+1) απλά εδώ θα βάλετε δύο (2) προϊόντα στο καλάθι από την κατηγορία (2+1) και μετά το 3ο προϊόν που θα βάλετε από την κατηγορία αυτή θα είναι δωρεάν. Φυσικά, Στο καλάθι θα δείτε την αφαίρεση του δώρου με την χαμηλότερη τιμή.

Βήματα τηλεφωνικής παραγγελίας:

Καλέστε την εξυπηρέτηση πελατών στο τηλέφωνο: 2241 039243 ή στο 6944754840.

Να γνωρίζετε τον κωδικό του προϊόντος που θέλετε να παραγγείλετε.

ΠΛΗΡΩΜΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Ποιον τρόπο πληρωμής μπορώ να χρησιμοποιήσω για να πραγματοποιήσω μία αγορά στο www.best-buys.gr?

Στο BEST-BUYS μπορείτε να αγοράσετε τα προϊόντα μας έχοντας την επιλογή πληρωμής με τέσσερις (4) διαφορετικούς τρόπους:

Αντικαταβολή: Η πληρωμή γίνεται με την παράδοση της παραγγελίας στον υπάλληλο της μεταφορικής εταιρείας. Σημείωση η πληρωμή μπορεί να γίνει μόνο μετρητά.

Πιστωτική Κάρτα: Αμέσως μετά την επιβεβαίωση παραγγελίας, θα συμπληρώσετε τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας σας.

PayPal: Αμέσως μετά την επιβεβαίωση παραγγελίας, θα συνδεθείτε αυτόματα με τον PayPal λογαριασμό σας για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία.

Κατάθεση ή Έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό: Οι λογαριασμοί εμφανίζονται μόλις επιλεγεί ο συγκεκριμένος τρόπος πληρωμής. Μετά την κατάθεση του ποσού στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής σε μορφή e-mail στο info@www.best-buys.gr για να προχωρήσει η διαδικασία αποστολής της παραγγελία σας.

Τι χρειάζομαι για να παραγγείλω μέσω Ιντερνετ?

Το μόνο που χρειάζεται είναι πρόσβαση στο Internet. Δεν απαιτείται η χρήση πιστωτικής κάρτας. Μπορείτε να επιλέξετε να πληρώσετε με αντικαταβολή, δηλαδή σε μετρητά στον υπάλληλο της ταχυμεταφορικής με την παραλαβή της παραγγελίας σας.

Είναι ασφαλής η χρήση της πιστωτικής μου κάρτας στην ιστοσελίδα?

Ναι, τα στοιχεία μεταβιβάζονται σε κρυπτογραφημένη μορφή SSL 128-bit (Secure Sockets Layer). Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε στο BEST-BUYS.GR διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό Δίκαιο, που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994), που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση.

Για ποιο λόγο μπορεί να απορριφθεί η πιστωτική μου κάρτα?

Η κάρτα σας μπορεί να απορριφθεί για έναν από τους παρακάτω λόγους:

Η κάρτα μπορεί να έχει λήξει. Ελέγξτε ότι δεν έχει παρέλθει η αντίστοιχη ημερομηνία λήξης της κάρτας σας.

Βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε υπερβεί το πιστωτικό όριο της κάρτας σας.

Μπορεί να έχετε εισάγει κάποιο λανθασμένο στοιχείο.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπληρώσει σωστά όλα τα απαραίτητα πεδία.

Λόγω κακής ποιότητας δικτύου κατά τη διάρκεια ελέγχου από την τράπεζα.

Μπορεί να εκδοθεί τιμολόγιο?

Ναι! Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας μπορείτε να το δηλώσετε στο πεδίο “Σημειώσεις”.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Σε πόσο καιρό θα φτάσει η παραγγελία μου?

Για αποστολές στη διεύθυνση επιλογής σας 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες. Οι χρόνοι αποστολής ενδέχεται να μεταβληθούν λόγω αστάθμητων παραγόντων όπως: μη άμεση διαθεσιμότητας του προϊόντος, ειδικής επεξεργασίας, απεργίες, καθυστερήσεις μεταφορικών εταιρειών, αργιών, εορτών κ.τ.λ.

Τι έξοδα αποστολής πρέπει να πληρώσω?

Για παραλαβή απο το κατάστημα/αποθήκης στη Ρόδο, είναι δωρεάν.

Τα έξοδα αποστολής για εντός Ελλάδος είναι €2.5. (ΔΩΡΕΑΝ για παραγγελίες άνω των €50).

Τα έξοδα αποστολής για Κύπρο είναι €8 (ΔΩΡΕΑΝ για παραγγελίες άνω των €99). Η εταιρεία που συνεργαζόμαστε είναι η Γενική Ταχυδρομική.

Τα έξοδα αποστολής εξωτερικού (Αλβανία, Βουλγαρία και Γερμανία) είναι €15. Το κόστος μπορεί να μεταβληθεί σε περίπτωση μεγάλου όγκου ή βάρους, πάντα κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη.

Ποιος θα μου παραδώσει την παραγγελία μου?

Ο συνεργάτης μας για αποστολές σε όλη την Ελλάδα και Κύπρο είναι η Γενική Ταχυδρομική.

Μπορώ να παρακολουθώ την κατάσταση της παραγγελίας μου?

Κάθε πελάτης που έχει δώσει ηλεκτρονική διεύθυνση (email) στα στοιχεία του, την ημέρα αποστολής της παραγγελίας του λαμβάνει ένα μοναδικό αριθμό. Με τον αριθμό αυτό είναι δυνατή η παρακολούθηση της παραγγελίας σας μέσα από το site της Γενικής Ταχυδρομικής. Βρείτε την παραγγελία σας εδώ.

Ποια είναι η διαδικασία για την παράδοση στο χώρο μου?

Αν έχετε επιλέξει την παράδοση στο χώρο σας, όταν η παραγγελία σας έχει τιμολογηθεί και αποσταλεί, θα λάβετε ένα email με τον αριθμό παρακολούθησης (Βρείτε την παραγγελία σας εδώ και τέλος ο μεταφορέας θα έλθει σε επαφή μαζί σας μέσω sms ή τηλεφωνικής κλήσης για να σας πληροφορήσει σχετικά με την παράδοση της παραγγελίας σας.

Ποια είναι η διαδικασία για την παράδοση στο κατάστημα?

Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει παραλαβή στο κατάστημα/αποθήκης στη Ρόδο, θα σας ενημερώσουμε για την άφιξη της παραγγελίας σας μέσω sms ή email (θα έχετε 3 εργάσιμες μέρες για να το παραλάβετε).

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν στο κατάστημα/αποθήκης στην Ρόδο BEST-BUYS

Ναι! Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν στο κατάστημα/αποθήκης στη Ρόδο BEST-BUYS. Τα είδη εσωρούχων, κάλτσες, ακουστικά, μαγιό (κάτω μέρος) δεν επιστρέφονται λόγω υγιεινής. Τα είδη πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και θα σας ζητηθεί να επιδείξετε την αντίστοιχη απόδειξη.

Αν δεν έχω τη δυνατότητα να επισκεφτώ το κατάστημα/αποθήκης στη Ρόδο, πως μπορώ να κάνω την επιστροφή?

Αν δεν έχετε τη δυνατότητα να επισκεφτείτε το τοπικό κατάστημα/αποθήκης στη Ρόδο BEST-BUYS, τότε θα στείλετε τα προϊόντα για επιστροφή με την Γενική Ταχυδρομική αφού επικοινωνήσετε πρώτα εδώ.

Πως στέλνω τα προϊόντα για επιστροφή στο κατάστημα/αποθήκης σας BEST-BUYS?

Από Ελλάδα: Καλείτε τη Γενική Ταχυδρομική στο 210 4851100 και μας στέλνετε το δέμα στην παρακάτω διεύθυνση με χρέωση παραλήπτη. (Σε περίπτωση αποστολής με άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών, τα έξοδα επιβαρύνουν εσάς). Αποστολή προς: BEST-BUYS, Βενετοκλέων 79, ΤΚ. 85100, Ρόδος, Τηλέφωνο:2241 039243

Από Κύπρο: Η Αποστολή γίνεται με δική σας εταιρεία μεταφορών και χρέωση αποστολέα.

Πρέπει να πληρώσω για να επιστρέψω κάποιο είδος?

Οι επιστροφές στο Best Buys είναι πάντα δωρεάν, εφόσον η αποστολή γίνει με Γενική Ταχυδρομική.

Μπορώ να επιστρέψω μέρος της παραγγελίας μου?

Ναι! Απαραίτητη προϋπόθεση είναι αφού επικοινωνήσετε πρώτα εδώ.

Πόσο χρόνο έχω στη διάθεσή μου για να επιστρέψω ένα είδος?

Όλες οι επιστροφές πρέπει να γίνονται εντός 20 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στην απόδειξη της παραγγελίας.

Μπορώ να κάνω αλλαγή σε ένα προϊόν?

Στo BEST-BUYS μπορείτε να κάνετε αλλαγή προϊόντων διαδυκτιακά στο www.best-buys.gr. Θα κάνετε νέα παραγγελία εφάμιλλης η μεγαλύτερης αξίας του προϊόντος που επιστρέφετε, online στο www.best-buys.gr με χρήση κουπονιού το οποίο θα σας αποσταλεί με email ή να περάσετε από το κατάστημα στην Ρόδο.

Πως θα λάβω τον κωδικό κουπονιού επιστροφής?

Όταν παραλάβουμε το προϊόν και εγκριθεί η επιστροφή σας, θα λάβετε τον κωδικό κουπονιού με sms ή email. Αν η αρχική παραγγελία έχει καταχωρηθεί διαδικτυακά, τότε θα τον λάβετε σε μορφή email στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε καταχωρήσει. Αν έχει γίνει τηλεφωνική παραγγελία, τότε σε μορφή sms στο αριθμό κινητού τηλεφώνου που μας έχετε δώσει.

Πως μπορώ να χρησιμοποιήσω τον κωδικό κουπονιού?

Το κουπόνι επιστροφής για να χρησιμοποιηθεί σωστά πρέπει να καταχωρηθεί σε ίδια μορφής παραγγελία με την αρχική. Αν η νέα σας παραγγελία γίνει διαδικτυακά, τότε πρέπει να ακολουθήσετε τις οδηγίες χρήσης που υπάρχουν μαζί με το κουπόνι. Στην περίπτωση που γίνει τηλεφωνικά, τότε παρακαλώ αναφέρετε στον συνεργάτη μας το όνομά σας και τον κωδικό που έχετε λάβει.

Στη νέα παραγγελία που θα κάνω θα χρεωθώ έξοδα μεταφοράς?

Ναι! Στη νέα παραγγελία που θα καταχωρήσετε θα χρεωθείτε έξοδα μεταφοράς (έξοδα: €4).

Το κουπόνι επιστροφής έχει ημερομηνία λήξης?

Όχι! Το κουπόνι μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε όποτε θέλετε.

Μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων και όχι έκδοση κουπονιού?

Ναι. Αν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε εδώ.

Πώς θα μου επιστραφούν τα χρήματα?

Αφού εγκριθεί η επιστροφή (στο δέμα πρέπει να περιέχει όλα τα έγγραφα/απόδειξη, τα είδη πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, οι εσωτερικές ετικέτες πρέπει να είναι άθικτες) και η αρχική παραγγελία σας να έχει πληρωθεί με χρέωση πιστωτικής κάρτας ή χρήση PayPal, τότε θα λάβετε πίσω τα χρήματά σας, αφού αφαιρεθούν όλα τα έξοδα μεταφοράς, με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο κάνατε την αγορά σας, αν έχει γίνει με αντικαταβολή, τότε θα γίνει με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.

Πότε θα μου επιστραφούν τα χρήματα?

Αφού εγκριθεί η επιστροφή (στο δέμα πρέπει να περιέχει όλα τα έγγραφα/απόδειξη, τα είδη πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση και οι εσωτερικές ετικέτες πρέπει να είναι άθικτες), η επιστροφή σε κατάθεση λογαριασμού σας γίνεται εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής του δέματος σας. Η επιστροφή σε PayPal ή πιστωτική κάρτα εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής του δέματος σας. Σας υπενθυμίζουμε ότι οι επιστροφές στην πιστωτική σας κάρτα εξαρτώνται πάντα από την τράπεζά σας.

Τι πρέπει να κάνω εάν το ποσό επιστροφής είναι λανθασμένο?

Επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και θα επιλύσουμε το πρόβλημά σας το συντομότερο δυνατό. To BEST-BUYS επιφυλάσσεται του δικαιώματος να απορρίψει επιστροφές που στάλθηκαν ή κοινοποιήθηκαν μετά από την προθεσμία επιστροφής ή τις επιστροφές ειδών που δεν βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία ήταν όταν παραλήφθηκαν.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Είναι ασφαλείς οι online πληρωμές στo BEST-BUYS

Ναι! Όλες οι συναλλαγές που γίνονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα www.best-buys.gr είναι ασφαλείς.

ΑΣΦΑΛΗΣ ΠΛΗΡΩΜΗ

Για να διασφαλίσει την ασφάλεια των πληρωμών, η ιστοσελίδα www.best-buys.gr χρησιμοποιεί την υπηρεσία ασφαλούς πληρωμής της τράπεζας. Η υπηρεσία αυτή ακολουθεί το πρωτόκολλο ασφάλειας SSL. Τα απόρρητα δεδομένα (ο 16ψήφιος αριθμός της τραπεζικής κάρτας καθώς και η ημερομηνία λήξης και ο κωδικός ασφαλείας αποστέλλονται απ’ ευθείας κωδικοποιημένα στον κεντρικό υπολογιστή της τράπεζας, χωρίς να περνάνε από φυσικά μέσα του διακομιστή του best-buys.gr. Όταν επικυρωθεί η παραγγελία: Η αίτηση πληρωμής δρομολογείται σε πραγματικό χρόνο στο διαχειριστή της ασφαλούς τηλεπληρωμής. Ο διαχειριστής απευθύνει αίτηση πρόσβασης στο δίκτυο τραπεζικών καρτών.

ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ

Ο Πελάτης ο οποίος έχει ήδη παραγγείλει στο best-buys.gr, μπορεί να διαλέξει ένα κωδικό πρόσβασης που θα του επιτρέψει, στις επόμενες παραγγελίες, να αποφύγει την εκ νέου συμπλήρωση της φόρμας που είναι απαραίτητη για την παραγγελία. Ο εγγεγραμμένος πελάτης αναγνωρίζεται από την ιστοσελίδα ως πελάτης του best-buys.gr. Ο κωδικός πρόσβασης του πελάτη στο best-buys.gr είναι αυστηρά προσωπικός και απόρρητος. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να κοινοποιείται ή να αποκαλύπτεται σε τρίτους. Σε περίπτωση που ο πελάτης του best-buys.gr χάσει ή ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης, οφείλει να ειδοποιήσει το συντομότερο δυνατό το best-buys.gr για να του αποσταλεί ένα νέο κωδικό ο οποίος και θα αντικαταστήσει πλήρως τον παλιό. Για να διευκολυνθεί η ταυτοποίηση του Πελάτη από την ταυτόχρονη προσκόμιση ηλεκτρονικής διεύθυνσης και συνθηματικού, ο Πελάτης εξουσιοδοτεί ρητά το best-buys.gr να εναποθέσει στο σκληρό δίσκο του πελάτη ένα φάκελο επονομαζόμενο « cookie » ο οποίος μοναδικό σκοπό έχει την εν λόγω ταυτοποίηση. Οποιαδήποτε στιγμή θελήσετε, μπορείτε να απενεργοποιήσετε τα cookies από τις ρυθμίσεις του browser σας. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την απενεργοποίηση των cookies επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα του browser σας. Τέλος, μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τα Cookies --> ΕΔΩ

Είναι ασφαλής η χρήση της πιστωτικής μου κάρτας στην ιστοσελίδα?

Ναι! Τα στοιχεία μεταβιβάζονται σε κρυπτογραφημένη μορφή SSL. Για την πληρωμή με Visa και Mastercard γίνονται δεκτές μόνο συναλλαγές Ces (Ασφαλές Ηλεκτρονικό Εμπόριο). Το σύστημα θα επικοινωνήσει με την τράπεζα που την έχει εκδώσει, ώστε ο αγοραστής να εγκρίνει την πληρωμή. Όταν η τράπεζα επιβεβαιώσει την αυθεντικότητα, θα διεκπεραιωθεί η χρέωση στην κάρτα. Σε αντίθετη περίπτωση, η παραγγελία θα ακυρωθεί. Μάθε περισσότερα για την ασφάλεια των συναλλαγών --> ΕΔΩ